Annuleren
Herroepingsrecht
Om gebruik te maken van je ontbindingsrecht is het niet noodzakelijk om ons hiervan schriftelijk in kennis te stellen. Immers, je voldoet hier automatisch aan wanneer je dit aangeeft via https://beltoncompany.nl/mijn-account/orders/ en de mogelijkheid hiertoe binnen de procedure AANMELDING RETOUR ZENDING. Je kan hier kiezen voor terugbetaling van je bestelling of het ruilen ervan. Kies je voor terugbetaling dan moeten de artikelen in kwestie ook binnen de 14 dagen bedenktijd die je hebt door ons zijn ontvangen. Indien je je bestelling per PostNL wilt routerneren, dan is dit voor eigen rekening dan wel klant/consument. We zijn bovendien nooit aansprakelijk voor producten die ten onrechte naar ons worden teruggestuurd.
Let op: We accepteren alleen onbeschadigde artikelen die in originele staat en verpakking verkeren, bovendien met aangehecht label. Wij sturen je een retourbevestiging per e-mail, zodra we je retourzending hebben ontvangen. Binnen maximaal twee weken na de verwerking van je retour, wordt het retourbedrag teruggestort via de door jou eerder gekozen betaalmethode.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je het artikel hebt gekocht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen we jou voor deze terugbetaling geen kosten in rekening brengen.
Ondeugdelijke artikelen
Naast je herroepingsrecht, heb je op grond van de wet recht op een deugdelijk artikel, of zoals de wet dat noemt ‘een product dat aan de overeenkomst beantwoordt’. Als dat onverhoopt niet het geval is dan kun je – afhankelijk van de omstandigheden – het artikel bijvoorbeeld ruilen of je geld terugkrijgen. Als je een klacht hebt over een artikel dat je online hebt gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice klantservice@beltoncompany.nl . Stuur zo veel mogelijk gegevens mee, waaronder bij voorkeur specifieke bestelnummers.
Als je een artikel hebt geretourneerd dat ondeugdelijk is, vergoeden we uiteraard ook de retourkosten die je hebt moeten maken.