Retourneren

Retourneren van je bestelling

Wanneer je hebt besloten om je bestelling retour te zenden via de retour service van Belton Company dan dien je je retourpakket eerst aan te melden via onze webshop https://beltoncompany.nl/mijn-account/orders/ en de gevraagde informatie in/aan te vullen.

Alhoewel wij je hiertoe niet kunnen en willen verplichten is de informatie, die wij onder andere op deze manier van onze cliënten krijgen, voor ons van belang en een gegeven waarmee wij onze service en producten steeds proberen te verbeteren.

Retourkosten zijn voor rekening van de klant/consument. Geen plak-etiket aangetroffen in de doos? Retouren kunnen worden verstuurd naar onderstaand postbusnummer.
Plaats de artikelen in de originele verzenddoos en geef in het onderdeel AANMELDING RETOUR van onze webshop het aantal artikelen volgens de omschrijving op de pakbon. Geef in de webshop bij het zelfde onderdeel graag ook de retourreden(en) in.
Plak het retouretiket (zie hieronder) over het oude adres op de verzenddoos en zorg er vooral voor dat het oude adres niet meer zichtbaar is. Breng je pakket naar een PostNL afleverpunt en bewaar het ontvangstbewijs.

RETOURZENDINGEN DIE NIET ZIJN AANGEMELD KUNNEN WIJ HELAAS NIET IN BEHANDELING NEMEN.